O mnie

Mam na imię Agnieszka i od 6 lat zajmuję zagadnieniami związanymi z marketingiem i PRem, zwłaszcza w branży IT i Internecie. Z czasem zaczęłam specjalizować się w content marketingu i inbound marketingu. Bycie marketing managerem łączy w sobie bardzo wiele dziedzin, począwszy od project managementu, poprzez psychologię sprzedaży, UX, często też wymaga choć podstawowych znajomości zagadnień technicznych i kodowania, do tego trzeba być świetnym organizatorem i mieć „smykałkę do pisania” i komunikacji z ludźmi. Prawdopodobnie dlatego też ta droga zawodowa tak mocno mnie przyciągnęła. Nigdy nie ma nudy.

Niemal każda kampania i aktywność marek wymaga stworzenia strony internetowej – od landing page, poprzez mikrosite, po strony korporacyjne. Proces ich tworzenia zazwyczaj z różnych powodów rozciaga się w czasie i nadwyręża planowany budżet. Wiele osób tłumaczy to „realiami pracy agencji”, jednak od kiedy poznałam metodologię Growth Driven Design, odkryłam, że to tylko wymówka i wcale nie musi tak być. Na blogu przedstawiam tę metodologię od podszewki. A ponieważ ja wyniosłam z niej więcej praktycznych zastosowań, nie tylko w stosunku do budowania stron internetowych, będę pokazywać też jak można wykorzystać je do rozwoju innych projektów, jak również w życiu prywatnym.

Reklamy