Czym jest Growth Driven Design?

Growth Driven Design to metodologia prowadzenia projektów w agencjach interaktywnych i nie tylko. W swoim podstawowym założeniu odnosi się ona do procesu budowania stron internetowych (lub ich przekształcania), w praktyce jednak studiując tę metodologię dostrzegłam jej praktyczny wymiar, który może być przełożony na wiele innych aspektów naszego życia, które wymagają organizacji.

Twórcy tej teorii porównują Growth Driven Design do planowania wyprawy górskiej na Mount Blanc. Aby się do tego odpowiednio przygotować potrzeba czasu, budżetu, planu, zbudowania zespołu, ekspertów, którzy będą przewodzić wyprawie. Podobnie jest z realizacją projektów interaktywnych czy stron internetowych. To długa podróż.

Ten blog poświęcony będzie metodologii Growth Driven Design. Aby ulepszać i optymalizować proces budowania stron internetowych. Ale też po to, aby przekładać metodologię GDD na inne aspekty, zarówno w naszej pracy i życiu.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s